Friday, June 12, 2009

X-team Pannjärvel 30.05.09

Järgmine tõsisem tegevus oli siis X-team.
Info selle võistluse kohta oli küll lühiajaline, kuid otsustasime omaltpoolt välja panna võistkonna Seiklusporr. Seekord siis koosseisus Aigar, Kristjan ja mina. Mõned päevad enne starti tegi Kristjan otsuse, et ta panustab ikkagi Tartu Rattarallile ja X-teamil ei osale. Täiesti arusaadav otsus. Arvestades ka tema tulemust - 401. Kahjuks ei leidnud me Aigariga enam selleks hetkeks asendusliiget ja otsustasime minna kahekesi.
Ja nii saigi siis laupäeva hommikul punt kokku ja Pannjärvele liikuma hakatud.
Punt = Seiklusporr + Medisoft. Väike viide ka Medisoftile http://medisoftat.blogspot.com/2009/05/xt-seiklus-pannjarvel-30052009.html
Ettevalmistused stardiks nägid välja sellised:



Ja pildile jäi ka võitkond nr. 23 koosseisus Tiit Tähnas, Margus Marrandi,
Stardis saime kaartid ja hakkasime Aigariga planeerima. Kui võrdlesime jooksu ja ratta kaarte, selgus, et paljud punktid kattuvad. Ja tegime väga hea plaani. Isegi suurepärase. Ja kui peale 10 minutilist kaardi joonistamist ja planeerimist rajale saime, selgus, et planeering ei pea paika. Nimelt osutus minu minu füüsiline vorm plaanitust nõrgemaks ja sellega pidurdasin pidevalt Aigari liikumist. Aga kuna ma teatsin, et järgneval päeval lähen ma Tartu Rattarallit sõitma, siis ei pingutanud ma ka 110 %.
Paar märget, mis jäi kõvade vahele kohisema.
1. Kraavid tuleb tõsisema tulemuse saavutamiseks forseerida.
2. Suurkillustik rattarajal peksab käed ära ja aeglustab kõvasti minu liikumist.
3. Enne võistlust on mõtekas süüa...
Kokkuvõtteks jäin mina päevaga rahule.

No comments: